• 15-04-2008, 03:09:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kolpadır büyük ihtimal ama ben olsam bu adama 1 lira bile vermem
  • 15-04-2008, 03:17:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    utanıyorum sadece.
  • 15-04-2008, 08:28:09
    #12
    vay be koca beşiktaş ne halde..
  • 15-04-2008, 11:37:49
    #13
    Yok canım okadar da değil artık ya.
    Koskoca Beşiktaşımız böyle bişeyi istese bile yapamaz.
    Birincisi bu adamın sözleşmesi var parasını günü geldiğinde çatır çatır alıyor.
    İkiniciside Beşiktaş parayı vermedi diyelim.Neden gordonun kendi ağzından bi açıklama yok?
    Üçüncüsü ise Beşiktaş geçtiğimiz 1 ay içersinde futbolculara alacaklarını ödedi.
    Menacerlerin futbolcuyu pazarlamak için bir oyunu bu
  • 15-04-2008, 11:58:26
    #14
    böyle bir futbolcu varmı beşiktaşda
  • 15-04-2008, 16:34:37
    #15
    Yalan haber olduğu belliydi zaten
    Menajerlerin oyunu

    Gordon’dan Açıklama
    15.04.2008 12:27

    Futbolcumuz Gordon Schildenfeld, bugün kanald.com.tr internet sitesi kaynak gösterilerek basında yer alan “Açım” başlıklı asılsız haberle ilgili olarak şu açıklamayı yapmıştır: “Haberlerde yer alan, Kulübümüz’ün ödeme yapmaması nedeniyle maddi zorluklar yaşadığım iddiaları asılsızdır.
    Kulübümüz ödemeleri düzenli olarak yapmaktadır. Dolasıyla benim ve ailemin herhangi bir maddi sıkıntı yaşaması söz konusu değildir.
    Kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.”

    Gordon Schildenfeld
    Kaynak: BEŞİKTAŞ JİMNASTİK KULÜBÜ
  • 15-04-2008, 17:38:49
    #16
    Misafir
    adam 2-3 ay oldu zaten geleli yahu geldiğinde aldığıyla 10 sene yaşar zaten
  • 15-04-2008, 17:45:06
    #17
    Hadi adama ödeme yapılmadı diyelim,adamın cebinde 200 ytl olması imkansız,bu adam senelerdir futbol oynuyor.
  • 15-04-2008, 18:17:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bu adamı zaten ne dıye aldığımız bılmıyorum ki.. boşuna almışız gibi..=/..

    ztn asparagas haber olduğu belliydi