"AÇIM..." Gordon Schildenfeld
26
●1.596
- 15-04-2008, 11:37:49Yok canım okadar da değil artık ya.
Koskoca Beşiktaşımız böyle bişeyi istese bile yapamaz.
Birincisi bu adamın sözleşmesi var parasını günü geldiğinde çatır çatır alıyor.
İkiniciside Beşiktaş parayı vermedi diyelim.Neden gordonun kendi ağzından bi açıklama yok?
Üçüncüsü ise Beşiktaş geçtiğimiz 1 ay içersinde futbolculara alacaklarını ödedi.
Menacerlerin futbolcuyu pazarlamak için bir oyunu bu
- 15-04-2008, 16:34:37Yalan haber olduğu belliydi zaten

Menajerlerin oyunu
Gordon’dan Açıklama
15.04.2008 12:27
Futbolcumuz Gordon Schildenfeld, bugün kanald.com.tr internet sitesi kaynak gösterilerek basında yer alan “Açım” başlıklı asılsız haberle ilgili olarak şu açıklamayı yapmıştır: “Haberlerde yer alan, Kulübümüz’ün ödeme yapmaması nedeniyle maddi zorluklar yaşadığım iddiaları asılsızdır.
Kulübümüz ödemeleri düzenli olarak yapmaktadır. Dolasıyla benim ve ailemin herhangi bir maddi sıkıntı yaşaması söz konusu değildir.
Kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.”
Gordon Schildenfeld
Kaynak: BEŞİKTAŞ JİMNASTİK KULÜBÜ
