Yok canım okadar da değil artık ya.
Koskoca Beşiktaşımız böyle bişeyi istese bile yapamaz.
Birincisi bu adamın sözleşmesi var parasını günü geldiğinde çatır çatır alıyor.
İkiniciside Beşiktaş parayı vermedi diyelim.Neden gordonun kendi ağzından bi açıklama yok?
Üçüncüsü ise Beşiktaş geçtiğimiz 1 ay içersinde futbolculara alacaklarını ödedi.
Menacerlerin futbolcuyu pazarlamak için bir oyunu bu