• 14-04-2008, 23:23:10
    #1
    Beşiktaşlı futbolcu isyanda: Açım...


    'Cebimde sadece 200 YTL var' diye haykıran oyuncu kim?
    Beşiktaş Kulübü'ndeki maddi sıkıntılar nedeniyle personel ve sporcuların maaş ödemelerinde uzun zamandır sıkıntılar yaşanırken, Siyah Beyazlı takımın futbolcularından biri isyan etti: "Akşam ne yiyeceğimi düşünüyorum.. Resmen açım!"

    Kanal D'nin internet sitesinde yer alan habere göre; Beşiktaş'ın devre arasında Hırvatistan'ın Dinamo Zagreb takımından transfer ettiği Gordon Schildenfeld, takıma geldiği günden bu yana bir türlü istenen performansı sergileyemezken, ağır eleştirilere maruz kaldı. Genç oyuncunun Beşiktaş gibi büyük bir kulüpte oynayacak kapasitede olmadığı iddia edilirken, bu transferi gerçekleştiren yönetim de yeni bir yanlış yapmakla suçlandı. Oysa ki sahadaki görüntünün ardında, Gordon Schildenfeld'in yaşadığı sıkıntılar vardı...

    'CEBİMDE SADECE 200 YTL VAR'

    Türkiye'ye geldiğinden bu yana otelde kalan Gordon için geçtiğimiz haftalarda bir ev kiralandı. Eşini ve 3 aylık kızını İstanbul'a getirmeyi planlayan Gordon, bir an önce evin eşyalarının alınması ve dairenin oturulabilecek hale getirilmesi için ricada bulundu. Ancak evin eşyaları bir türlü alınamadı. Bu nedenle ülkesindeki ailesini getiremeyen ve otelde kalmaya devam eden Gordon, şikayetini bir defa daha menajer Sinan Engin'e iletti. Engin'in girişimleriyle evde hazırlıklar en sonunda başlarken, Gordon'dan evin temizliğinin yapılabilmesi için 50 YTL istendi. Ve işte tam bu esnada Gordon'dan herkesi şok eden bir cevap geldi; "Cebimde sadece 200 YTL var. Ben akşam ne yiyeceğimi bile bilmiyorum. Ülkemdeki bebeğime süt parası dahi gönderemiyorum!"

    ENGİN DEVREYE GİRDİ 5 BİN YTL VERİLDİ

    Aylardır parasını alamayan Gordon'un durumu karşısında afallayan kulüp yetkilileri durumu Menajer Sinan Engin'e bildirdi. Engin'in yoğun çabaları sonunda genç futbolcunun hesabına 5 bin YTL yatırılırken, daha önce durumdan haberdar olmayan Sinan Engin'in, yaşanan skandal karşısında küplere bindiği öğrenildi.

    Kaynak:
    Beşiktaşlı futbolcu isyanda: Açım... / Spor / Milliyet İnternet

    Yorum: Türk futbolunun güzide bir kulübünü bu duruma getiren yöneticiler utansin bence... ayrica Yalçin Sabanci'dan bir baskanlik önerisi var (Beşiktaş'ta Sabancı sürprizi) bence acilen degerlendirmeli BJK...
  • 14-04-2008, 23:26:21
    #2
    kahkahalar ile okudum bjkliler 2 sene önce gs ile dalga geçiyodu sıra fenere geldi fener ne oldum değil ne olucam demeli aksi takdirde carlosta bağırır
  • 14-04-2008, 23:35:38
    #3
    5 bin ytl nedir ya çok para gibi yazmışlar bide. o gibi topçulara çerez parası. üzücü bi haber. eğer gerçekse
  • 15-04-2008, 00:48:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gerçek olma ihtimali varmı bu haberin medyanın da işi gücü yok malum yerinden haber uyduruyor..
  • 15-04-2008, 01:23:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bjk lilerin parasını alamdıgı haberı 1aydır ortalarda konusuluyor. üzüldüm gordona
  • 15-04-2008, 01:25:41
    #6
    Sallama haber belli,para verilmediğinden Sinan Engin'in haberinin olmaması gibi bir ihtimal yok.
  • 15-04-2008, 01:26:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oda kim yeni duydum
  • 15-04-2008, 02:52:44
    #8
    Misafir
    kaç ay oldu ki geleli aylardır parasını alamıyormuş ?

    hem ne yapmışta para istiyor neyi haketti ?

    bir delgado, bobo, ibrahim toroman çıkıp söylese bunları tamam derim de gordon kimdir yahu meze olsun diye getirdiler gideceği günü bekliyor ortalığı karıştırmak isteyenler var sanırım.
  • 15-04-2008, 03:04:40
    #9
    mutlaka sozlesmesinde garanti para ile ilgili bir madde vardır. bu da demek oluyor ki ; mac basına alacagı para oynamadıgı zaman verilmez ama garanti parasını vermeleri lazımdı.

    Alıntı
    -hem ne yapmışta para istiyor neyi haketti ?
    bence bu yanlıs bir dusunce. adamı getiren yonetim dusunecekti onu. eger sen adamı alıp getiriyorsan parasını da odeyeceksin... o zaman git 2. ligden topcuları getir , guzel oynayamıyorlar diye paralarını verme ? aynı hesap...