Yabancı kuralında devrim!
20
●941
- 07-01-2015, 00:33:42Doğru ve yerinde bir karar + olarak yaş kısıtlaması getirilse daha iyi olurdu gibime geliyor. Avrupada takım bulamıyan yaşlı futbolcuları toplamaya başlarlarsa iyi olmaz. Mesala 28 yaş üzeri yabancı futbolcu alamazsın gibi bir madde şart diye düşünüyorum. Bazı futbolcular var ölüsü bu ligde oynar dediğimiz ancak her ne olursa olsun 30+ yaşında oyuncunun bu ülkede milyon dolarlar alması her zaman olduğu gibi yine bana göre saçma olur. Bakalım inşallah böyle olmaz daha genç futbolcular alınır böylece büyük kulüpler ciddi anlamda para kazanabilir x futbolcuyu 22-23 yaşında getirip, parladığı taktirde güzel paralara satılabilir büyük kulüpler için güzel bir gelir kapısı olabilir bu durum aynı zamanda anadolu takımları içinde güzel bir fırsat hiç adını duymadığım futbolcular gelip sonra iyi yerlere gidiyorlar. İşin kısası bu karar çoook daha erken gelmeliydi kesinlikle kısıtlamayı doğru bulmuyordum bugun sabah haberlerde görünce sevindim. Güzel yönleri olduğu gibi kötü yönleride var bu işin yanlış transfer politikası izleyen külüp batma noktasına gelebilir. Sınır yok diye sağa sola paralar saçılır, alınan futbolcular paranın hakkını veremezse mali açıdan sıkıntılar yaşanır onun için bu noktada kulüplerinde doğru ve ciddi analizler sonucu transfer yapmaları gerekiyor. Sınırlama kalktı diye hurra yapıp önüne geleni almamaları gerekiyor umarım bu ve buna benzer hatalar yapıp zor duruma girmez hiç bir kulüp
- 07-01-2015, 16:46:02Hocam fenerbahçenin avrupa cezası bitti o yüzden yabancı sınırında değişikliğe gittiler. Federasyon başkanı dün başka konuşuyordu, bugün yaptıkları başka..MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2015, 00:01:36Tum kulüp başkanlarının onayı alınarak verilmiş bir kararın fenerbahçeye bağlanması garipardaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle