ardaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fenerbahçenin avrupa cezası bitti o yüzden yabancı sınırında değişikliğe gittiler. Federasyon başkanı dün başka konuşuyordu, bugün yaptıkları başka..
Tum kulüp başkanlarının onayı alınarak verilmiş bir kararın fenerbahçeye bağlanması garip