• 05-01-2015, 20:05:50
    #10
    seneye harika bir lig bekliyor bizleri
  • 05-01-2015, 20:09:19
    #11
    Maç oynanırken kural değişmez diyen bunlar değil miydi?
    Kesin bir iş var bunun içinde.

    Çok güzel bir uygulama fakat ben güvenmiyorum bu adamlara.
  • 05-01-2015, 20:15:07
    #12
    Galatasaray'ın en acilinden Amrabat'ı geri çağırması lazım .)
  • 05-01-2015, 20:20:09
    #13
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray'ın en acilinden Amrabat'ı geri çağırması lazım .)
    Amrabat geri çağırılmalı ve en acilinden iyi bir yabancı forvet alınmalı
  • 05-01-2015, 20:57:45
    #14
    Gelecek sezondan itibaren geçerli olduğunu bilelim. 2015/2016 sezonu yani.

    Şimdi bütün emeklilik yaşına yaklaşmış oyuncular dolacak takımlara.

    Kulüplerin borçlarıda umarım azalır da, bütün takımlar yabancı kaliteli oyunculardan oluşur.
  • 05-01-2015, 22:58:31
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yerli kalitesi kesin artacaktır çünkü garanti yok bu yüzden çok iyi.
    Mesela GSnin tarık veysel gibi oyunculara muhtaç olmayacak iyi şey.
  • 06-01-2015, 01:40:42
    #16
    Müthiş yerinde bir karar. Zamanında şöyle bir başlık açmıştım sonunda hayaller gerçek oldu.
  • 06-01-2015, 14:28:58
    #17
    Backlink Hizmetleri
    Destekliyorum bu kararı.
  • 06-01-2015, 21:47:40
    #18
    Ne gariptir 2-3 senedir ne yapacağını şaşıran federasyon 6+2 den 6+0 a sonra 5+3 e git gide vites küçültürken ve her fırsatta ne kadar doğru bir karar olduğunu savunurken BİRDENBİRE 11 YABANCI SERBEST OLDU.. Garip..