Ne gariptir 2-3 senedir ne yapacağını şaşıran federasyon 6+2 den 6+0 a sonra 5+3 e git gide vites küçültürken ve her fırsatta ne kadar doğru bir karar olduğunu savunurken BİRDENBİRE 11 YABANCI SERBEST OLDU.. Garip..