ilk yarı bittimi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk yarı bittimi ?
5
●
1.757
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
ilk yarı bittimi ?
03-01-2015, 21:23:52
#1
ComPuter_DoctoR
17 hafta değilmi sezonun ilk yarısı ? 16.hafta maçları oynandı devre arasına girdik diyorlar lig tvde şimdi kafam karıştı 1 hafta daha devam etmesi gerekmiyor mu ? birde 17.hafta maçı 23 ocakta başlıyor arasıda açık baya anlamadım
03-01-2015, 21:32:06
#2
cPanels
1 hafta erken girdik, örneğin Galatasaray Ç. Rizespor ile maç yapmadı. Ama Ligin 2. yarısında ilk onunla maç yapıcak birde son hafta yapıcak.
03-01-2015, 21:44:53
#3
ComPuter_DoctoR
cPanels adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 hafta erken girdik, örneğin Galatasaray Ç. Rizespor ile maç yapmadı. Ama Ligin 2. yarısında ilk onunla maç yapıcak birde son hafta yapıcak.
neden peki 1 hafta erken girildi devre arasına sebebi neydi yani onu anlamadım
03-01-2015, 22:42:25
#4
cPanels
Emin değilim ama hava koşulları olabilir.
03-01-2015, 23:08:17
#5
Jane
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ara transfer dönemine giriyoruz. Sanırım lige geç başladık.
05-01-2015, 18:29:22
#6
Dumut
Jane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ara transfer dönemine giriyoruz. Sanırım lige geç başladık.
bende öyle düşünüyorum. lig geç başladı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler