• 03-01-2015, 21:23:52
    #1
    17 hafta değilmi sezonun ilk yarısı ? 16.hafta maçları oynandı devre arasına girdik diyorlar lig tvde şimdi kafam karıştı 1 hafta daha devam etmesi gerekmiyor mu ? birde 17.hafta maçı 23 ocakta başlıyor arasıda açık baya anlamadım

  • 03-01-2015, 21:32:06
    #2
    1 hafta erken girdik, örneğin Galatasaray Ç. Rizespor ile maç yapmadı. Ama Ligin 2. yarısında ilk onunla maç yapıcak birde son hafta yapıcak.
  • 03-01-2015, 21:44:53
    #3
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta erken girdik, örneğin Galatasaray Ç. Rizespor ile maç yapmadı. Ama Ligin 2. yarısında ilk onunla maç yapıcak birde son hafta yapıcak.
    neden peki 1 hafta erken girildi devre arasına sebebi neydi yani onu anlamadım
  • 03-01-2015, 22:42:25
    #4
    Emin değilim ama hava koşulları olabilir.
  • 03-01-2015, 23:08:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ara transfer dönemine giriyoruz. Sanırım lige geç başladık.
  • 05-01-2015, 18:29:22
    #6
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara transfer dönemine giriyoruz. Sanırım lige geç başladık.
    bende öyle düşünüyorum. lig geç başladı.