Konu
ilk yarı bittimi ?
05-01-2015, 18:29:22
#6
Dumut
Jane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ara transfer dönemine giriyoruz. Sanırım lige geç başladık.
bende öyle düşünüyorum. lig geç başladı.