Konu
ilk yarı bittimi ?
03-01-2015, 21:23:52
#1
ComPuter_DoctoR
17 hafta değilmi sezonun ilk yarısı ? 16.hafta maçları oynandı devre arasına girdik diyorlar lig tvde şimdi kafam karıştı 1 hafta daha devam etmesi gerekmiyor mu ? birde 17.hafta maçı 23 ocakta başlıyor arasıda açık baya anlamadım