Barcelona'da Ronaldinho geçen maç sonradan girmişti oynayabilecek duruma geldi sanırım Henry de santrafor mevkiisine geçerse güzel maç olur karşılıklı goller ve beklediğim beraberlik
Ronaldinho geçen hafta maça sonradan girdi ama top geldiğinde etkisiz kalıyordu.Asıl bomba Messi adam form tuttu kimse yetişemiyor ona (: Bu maçta 1-1 lik bir skor bekliyorum bende 0 oynadım çünkü