• 09-02-2008, 20:41:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ßeyler ßüyük Derbi Öncesi Yorumlarınızı ßekliyoruz Maç 23:00 da SEvillanın Mekanında Olucak.

    Son 2 Karşılaşmada berabere bitmişti.

    Sevilla Haftaya Fb İle Oynıycak Galiba.

    yorumlarınızı ßekliyoruz.
  • 09-02-2008, 20:44:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Barcelona'da Ronaldinho geçen maç sonradan girmişti oynayabilecek duruma geldi sanırım Henry de santrafor mevkiisine geçerse güzel maç olur karşılıklı goller ve beklediğim beraberlik
  • 09-02-2008, 20:46:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ßende beraberlik ßekliyorum Ama görejez Güsel Maç olucak gibi.
  • 09-02-2008, 20:48:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hangi kanalda maç ?
  • 09-02-2008, 20:49:14
    #5
    Misafir
    barça atar 3-4 tane alır maçı bence
  • 09-02-2008, 20:51:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ntv veriyor maçı
  • 09-02-2008, 20:56:35
    #7
    kesinlikle seyretmem gerek 23.00 'de konuyu guncel yapın(unutmamak için maçı)
  • 09-02-2008, 20:57:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Valla ßende Netten Fırsat ßulduqun Saniye Gidicem
  • 09-02-2008, 21:01:16
    #9
    Ronaldinho geçen hafta maça sonradan girdi ama top geldiğinde etkisiz kalıyordu.Asıl bomba Messi adam form tuttu kimse yetişemiyor ona (: Bu maçta 1-1 lik bir skor bekliyorum bende 0 oynadım çünkü