• 09-02-2008, 21:05:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İnş Tutar Kardeş ßende ßerabere Diyordum.
  • 09-02-2008, 22:36:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sevilla' yı deplasmanda çok seviyorum
    Yani, bu maçı kaybedicek
  • 09-02-2008, 23:01:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Maç ßaşlaması Lazım Şimdi Saat 23:01
  • 09-02-2008, 23:02:26
    #13
    ali başladı bile
  • 09-02-2008, 23:03:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Haydi Hayırlısı Beyler (F) Umarım Beklediğiniz Olur (L)
  • 09-02-2008, 23:30:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ßu Maç Sabaha Kadarda Berabere Biter Bence.

    Edit : sevilla 1tane Attı
  • 10-02-2008, 01:03:17
    #16
    DReaMeRYounG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maçta 1-1 lik bir skor bekliyorum bende 0 oynadım çünkü
    Kendimi tebrik ediyorum
  • 10-02-2008, 01:17:44
    #17
    Evet 1-1
    Sevilla 78. dk dan itibaren 10 kişi oynadı.
  • 10-02-2008, 01:20:14
    #18
    sct
    Üyeliği durduruldu
    Puan farkı 8 olacak bu hafta, ilk kez 9 olduğu iki hafta önce şahsen La Liga'dan umudu kesmiştim. Ama ne olursa olsun Barça bu sene CL'nin en büyük favorisidir hala