Sevilla & ßarcelona - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sevilla & ßarcelona
18
●
897
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Sevilla & ßarcelona
1
2
3
09-02-2008, 21:05:40
#10
Ali21
Üyeliği durduruldu
İnş Tutar Kardeş
ßende ßerabere Diyordum.
09-02-2008, 22:36:09
#11
Macabré
Üyeliği durduruldu
Sevilla' yı deplasmanda çok seviyorum
Yani, bu maçı kaybedicek
09-02-2008, 23:01:34
#12
Ali21
Üyeliği durduruldu
Maç ßaşlaması Lazım Şimdi Saat 23:01
09-02-2008, 23:02:26
#13
Abraxas
ali başladı bile
09-02-2008, 23:03:31
#14
Ali21
Üyeliği durduruldu
Haydi Hayırlısı Beyler (F) Umarım Beklediğiniz Olur (L)
09-02-2008, 23:30:07
#15
Ali21
Üyeliği durduruldu
ßu Maç Sabaha Kadarda Berabere Biter Bence.
Edit : sevilla 1tane Attı
10-02-2008, 01:03:17
#16
DReaMeRYounG
DReaMeRYounG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu maçta 1-1 lik bir skor bekliyorum bende
0 oynadım çünkü
Kendimi tebrik ediyorum
10-02-2008, 01:17:44
#17
MeSsO_
Evet 1-1
Sevilla 78. dk dan itibaren 10 kişi oynadı.
10-02-2008, 01:20:14
#18
sct
Üyeliği durduruldu
Puan farkı 8 olacak bu hafta, ilk kez 9 olduğu iki hafta önce şahsen La Liga'dan umudu kesmiştim. Ama ne olursa olsun Barça bu sene CL'nin en büyük favorisidir hala
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler