Konu
Sevilla & ßarcelona
10-02-2008, 01:03:17
#16
DReaMeRYounG
DReaMeRYounG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu maçta 1-1 lik bir skor bekliyorum bende
0 oynadım çünkü
Kendimi tebrik ediyorum