Konu
Sevilla & ßarcelona
09-02-2008, 20:44:12
#2
FreaK7
Üyeliği durduruldu
Barcelona'da Ronaldinho geçen maç sonradan girmişti oynayabilecek duruma geldi sanırım Henry de santrafor mevkiisine geçerse güzel maç olur karşılıklı goller ve beklediğim beraberlik