• 01-07-2014, 02:43:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonspor'un t si geçse konuda anında saçma sapan mesajlarla aklın sıra tahrik etmeye çalışıyorsun

    Yok ben şahsen trabzonspor taraftarından başına bir şey geldiğini düşünüyorum
    Cok seviyeli tartisiyorsun tebrik ederim. Kucukken topumu TS taraftari calmisti, ogunden beri sorunluyum TS ile.

    Resmen GS'ye futbolcu yetistirme kulubu oldunuz, bana saracagina is yapmak yereine, alavere dalavere ile sampiyon olmaya calisan, parti kongrelerinde gezen baskaniniza, Reza Zarrabi sponsor yapmaya calisan yonetiminize, ortami gerip bisey kazanabilecegini dusunen taraftarina kiz. Dunyanin neresinde gorulmus bir buyuk takimin digerini arka bahcesi gibi kullanmasini. Yani bir, iki eyvallahta adamlar sizde kim ise yariyorsa aliyor. Valla helal olsun GSye. Adamlarin futbolculari tek tek aliyorlar, ustune birde cila cekmisler, TSliler bize sariyor. Helal olsun GSye. Buyuk is basarmislar.
  • 01-07-2014, 02:47:15
    #11
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonspor'un t si geçse konuda anında saçma sapan mesajlarla aklın sıra tahrik etmeye çalışıyorsun

    Yok ben şahsen trabzonspor taraftarından başına bir şey geldiğini düşünüyorum
    Saçma sapan mesajlar mı Bunu biz uydurmuyoruz galatasaraylı adamda aynı şeyi söylüyor trabzonlu adamda. 1 tane oyuncuyu elinizde tutamadınız Sadri Şener zayıf dedik oyuncular ile anlaşamıyor dedik şuanki başkanınız satmıyoruz kim ne derse desin satmıyoruz dedi bugün KAP'a bildiri çıktı. son 5 sezonda GS a2 takımından a takıma 1 futbolcu yükselemezken Trabzonspor'dan son 3 yılda 5 futbolcu transferi oldu.

    K.D

    http://spor. haberler. com

    <title>spor SPOR haberleri haber haberi</title>
  • 01-07-2014, 11:08:47
    #12
    Zamanında Ogün ile Abdullahı'ı Trabzonspor'dan alan zihniyet neyin tartışmasını yaratıyor anlamış değilim.Futbolcu bu.Parayı verirsin alırsın.Yada küçük takımdan büyük takımda oynamayı siz istemezmisiniz.27-28 yaşında Şampiyonlar Ligi'nde mücadele etmek istemezmisiniz.Neyi anlatıyorum ki..

    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan mesajlar mı Bunu biz uydurmuyoruz galatasaraylı adamda aynı şeyi söylüyor trabzonlu adamda. 1 tane oyuncuyu elinizde tutamadınız Sadri Şener zayıf dedik oyuncular ile anlaşamıyor dedik şuanki başkanınız satmıyoruz kim ne derse desin satmıyoruz dedi bugün KAP'a bildiri çıktı. son 5 sezonda GS a2 takımından a takıma 1 futbolcu yükselemezken Trabzonspor'dan son 3 yılda 5 futbolcu transferi oldu.

    K.D

    http://spor. haberler. com

    <title>spor SPOR haberleri haber haberi</title>
    Galatasaray'ın paf takımdan oyuncu çıkarmaması alt yapıya verilen önemi gösteriyor.Bu sadece Galatasaray'ın değil her takımın ve türk futbolunun genel sorunu.
  • 01-07-2014, 12:15:12
    #13
    Bu olayı bile ciddiye alıp savunma yaptınız ya daha da bir şey demiyorum
  • 01-07-2014, 13:38:35
    #14
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok seviyeli tartisiyorsun tebrik ederim. Kucukken topumu TS taraftari calmisti, ogunden beri sorunluyum TS ile.

    Resmen GS'ye futbolcu yetistirme kulubu oldunuz, bana saracagina is yapmak yereine, alavere dalavere ile sampiyon olmaya calisan, parti kongrelerinde gezen baskaniniza, Reza Zarrabi sponsor yapmaya calisan yonetiminize, ortami gerip bisey kazanabilecegini dusunen taraftarina kiz. Dunyanin neresinde gorulmus bir buyuk takimin digerini arka bahcesi gibi kullanmasini. Yani bir, iki eyvallahta adamlar sizde kim ise yariyorsa aliyor. Valla helal olsun GSye. Adamlarin futbolculari tek tek aliyorlar, ustune birde cila cekmisler, TSliler bize sariyor. Helal olsun GSye. Buyuk is basarmislar.
    Her konuda aynı şeyleri yazıyorsun.Nasıl bir cevap bekliyorsun anlamadım Ciddiye mi alayım ? Seviye zaten yerlerde.

    Merakı olan arkadaşlar aratsın yazdığı mesajı minimum 3 konuya yazıyor

    Şimdi sana giden topçuların hepsini açıklayayım.Aslında gereksiz anlamayacaksın tekrar farklı bir konuya yazacaksın ama bir umut

    Selçuk İnan:Sözleşmesi bitti.Uzatmak istemedi.

    Ceyhun Gülselam:Sözleşmesi bitti.Uzatmak istemedi.

    Egemen Korkmaz:Sözleşmesi bitti Uzatmak istemedi.

    Burak Yılmaz:Rusya'ya kampa gönderildi abrurrahim albayrak ordan almış getirmiş.Sözleşmesinde 5 milyon'a serbest kalır maddesi vardı.Yani eyüpspor 5 milyon verse burak kabul etse serbest kalabilir.Ayrıntılı açıklayayım anlaman için.

    Adamları zorla bağlayamazsın.Gitmek istiyorum diyor.Başarısızlık desek şampiyon oldukları senenin ertesinde gidiyorlar.Şampiyonlar ligi davası desek, Galatasaray avrupaya gidemiyor.Egemen'in gittiği beşiktaş avrupa liginde.

    Engin Baytar:Şenol Güneşle sorun yaşadı ve satıldı.

    Umut Bulut:Toulouse'a 3.5 milyon euroya satıldı galatasaray ordan aldı.

    Bu tabloda sadece Engin Baytar satıldı.Diğerlerinde yönetimin suçu yok.Ha neden futbolcular kalmak istemiyor diyorsan tamamen şehir etkisi.İstanbul varken trabzon da kalmak istemiyorlar.İstedikleri gibi gece gezemezler.Şehir baskı yapıyor.

    Olcan Adın 29 yaşına gelmiş.Seneye sözleşmesi bitecek.Gitmek istiyorum diyor ve ısrar ediyor.Zorla kimseyi tutamazsın.4.5 milyon euro ve futbolcu olcan için çok çok iyi bir teklif.

    2.5 senedir bütün maçlarını seyrediyorum.Şampiyonlar liginde oynayabilecek kapasitede olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.Lig için yeterli olabilir ama avrupa için yetersiz.Bence galatasaray yanlış yaptı.
  • 01-07-2014, 17:07:50
    #15
    Transfer konusunda bile belli kişiler gelmiş yine konuya. Aslanım için umarım hayırlısı olur.
  • 04-07-2014, 12:09:48
    #16
    http://www.kap.gov.tr/bildirim-sorgu...aspx?id=369124

    Profesyonel futbolcumuz Olcan Adın'ın Galatasaray A.Ş.'ye transferi konusunda, taraflar arasında anlaşma sağlanmıştır. Anlaşmaya göre Galatasaray A.Ş., kulübümüze, sözleşme fesih bedeli olarak 4.000.000.-EUR+KDV ödeyecektir. Ayrıca profesyonel futbolcu Salih Dursun, 1.750.000.-EUR+KDV satınalma opsiyonlu olarak, iki futbol sezonu için bedelsiz kiralanmıştır.

    Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

    4M+satın alma opsiyonlu kiralanmış salih. O kadar da uçuk olmamış.
  • 04-07-2014, 14:26:30
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 04-07-2014, 15:09:26
    #18
    Trabzonspor'dan Galatasaray'a transfer olan Olcan Adın GSTV'ye açıklamalarda bulundu. Olcan Adın bu sezon 4. yıldızı takacaklarını belirtti.

    Kaynak: http://www.fanatik.com.tr/video-gale...aciklama/51922