Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trabzonspor'un t si geçse konuda anında saçma sapan mesajlarla aklın sıra tahrik etmeye çalışıyorsun

Yok ben şahsen trabzonspor taraftarından başına bir şey geldiğini düşünüyorum
Saçma sapan mesajlar mı Bunu biz uydurmuyoruz galatasaraylı adamda aynı şeyi söylüyor trabzonlu adamda. 1 tane oyuncuyu elinizde tutamadınız Sadri Şener zayıf dedik oyuncular ile anlaşamıyor dedik şuanki başkanınız satmıyoruz kim ne derse desin satmıyoruz dedi bugün KAP'a bildiri çıktı. son 5 sezonda GS a2 takımından a takıma 1 futbolcu yükselemezken Trabzonspor'dan son 3 yılda 5 futbolcu transferi oldu.

K.D

http://spor. haberler. com

<title>spor SPOR haberleri haber haberi</title>