Trabzonspor'un t si geçse konuda anında saçma sapan mesajlarla aklın sıra tahrik etmeye çalışıyorsun
Yok ben şahsen trabzonspor taraftarından başına bir şey geldiğini düşünüyorum
Cok seviyeli tartisiyorsun tebrik ederim.

Kucukken topumu TS taraftari calmisti, ogunden beri sorunluyum TS ile.
Resmen GS'ye futbolcu yetistirme kulubu oldunuz, bana saracagina is yapmak yereine, alavere dalavere ile sampiyon olmaya calisan, parti kongrelerinde gezen baskaniniza, Reza Zarrabi sponsor yapmaya calisan yonetiminize, ortami gerip bisey kazanabilecegini dusunen taraftarina kiz. Dunyanin neresinde gorulmus bir buyuk takimin digerini arka bahcesi gibi kullanmasini. Yani bir, iki eyvallahta adamlar sizde kim ise yariyorsa aliyor. Valla helal olsun GSye. Adamlarin futbolculari tek tek aliyorlar, ustune birde cila cekmisler, TSliler bize sariyor. Helal olsun GSye. Buyuk is basarmislar.