Cok seviyeli tartisiyorsun tebrik ederim.

Kucukken topumu TS taraftari calmisti, ogunden beri sorunluyum TS ile.
Resmen GS'ye futbolcu yetistirme kulubu oldunuz, bana saracagina is yapmak yereine, alavere dalavere ile sampiyon olmaya calisan, parti kongrelerinde gezen baskaniniza, Reza Zarrabi sponsor yapmaya calisan yonetiminize, ortami gerip bisey kazanabilecegini dusunen taraftarina kiz. Dunyanin neresinde gorulmus bir buyuk takimin digerini arka bahcesi gibi kullanmasini. Yani bir, iki eyvallahta adamlar sizde kim ise yariyorsa aliyor. Valla helal olsun GSye. Adamlarin futbolculari tek tek aliyorlar, ustune birde cila cekmisler, TSliler bize sariyor. Helal olsun GSye. Buyuk is basarmislar.
Her konuda aynı şeyleri yazıyorsun.Nasıl bir cevap bekliyorsun anlamadım

Ciddiye mi alayım ?

Seviye zaten yerlerde.
Merakı olan arkadaşlar aratsın yazdığı mesajı minimum 3 konuya yazıyor
Şimdi sana giden topçuların hepsini açıklayayım.Aslında gereksiz anlamayacaksın tekrar farklı bir konuya yazacaksın ama bir umut
Selçuk İnan:Sözleşmesi bitti.Uzatmak istemedi.
Ceyhun Gülselam:Sözleşmesi bitti.Uzatmak istemedi.
Egemen Korkmaz:Sözleşmesi bitti Uzatmak istemedi.
Burak Yılmaz:Rusya'ya kampa gönderildi abrurrahim albayrak ordan almış getirmiş.Sözleşmesinde 5 milyon'a serbest kalır maddesi vardı.Yani eyüpspor 5 milyon verse burak kabul etse serbest kalabilir.Ayrıntılı açıklayayım anlaman için.
Adamları zorla bağlayamazsın.Gitmek istiyorum diyor.Başarısızlık desek şampiyon oldukları senenin ertesinde gidiyorlar.Şampiyonlar ligi davası desek, Galatasaray avrupaya gidemiyor.Egemen'in gittiği beşiktaş avrupa liginde.
Engin Baytar:Şenol Güneşle sorun yaşadı ve satıldı.
Umut Bulut:Toulouse'a 3.5 milyon euroya satıldı galatasaray ordan aldı.
Bu tabloda sadece Engin Baytar satıldı.Diğerlerinde yönetimin suçu yok.Ha neden futbolcular kalmak istemiyor diyorsan tamamen şehir etkisi.İstanbul varken trabzon da kalmak istemiyorlar.İstedikleri gibi gece gezemezler.Şehir baskı yapıyor.
Olcan Adın 29 yaşına gelmiş.Seneye sözleşmesi bitecek.Gitmek istiyorum diyor ve ısrar ediyor.Zorla kimseyi tutamazsın.4.5 milyon euro ve futbolcu olcan için çok çok iyi bir teklif.
2.5 senedir bütün maçlarını seyrediyorum.Şampiyonlar liginde oynayabilecek kapasitede olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.Lig için yeterli olabilir ama avrupa için yetersiz.Bence galatasaray yanlış yaptı.