Türkiye İsveç Maçı
18
●1.069
- 07-02-2008, 02:40:43Çok hosuma gitti bu yazin arkadas... özellikle imzana bakinca gülesim geldiAli21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alinmak yok saka yapiyorum...
- 07-02-2008, 02:55:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fatih hocadan bende emin olmamaya başladım, zaten kızıyordum bir maçla göğe çıkırıp bir maçla yere vuranlara, milli takım için biraz daha özverili olmalı açıkcası, aldığı paranın hakkını vermeli bence, ayda 10 tane cumhurbaşkanı maaşı alıyor.
- 07-02-2008, 02:59:51Misafirtelevizyonun sesini kapatıp izlemişsin herhalde bence geçmişteki milli maçlara göre gayet iyiydi. Tümer metin'e pembe tezkere isteyip durdular hatta uzun süre çok güldümEntegre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2008, 03:59:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ulusoy gidiyo az kaldıMacabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paraları çarçur etti ama sonunda gidiyo 
yine kötüydük söylenecek bi şey yok hazırlık maçı falan ama iyi oynamalıydık
alinmak yok saka yapiyorum...