Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Fatih Terim bu takımın başında oldukça işimiz daha çok zor
Bu akşamda görüldü bu.Sadece şahsi fikrim bu.
Ayda 135 Milyar maaş alıyor, bişey söylemiyorum...
ulusoy gidiyo az kaldı paraları çarçur etti ama sonunda gidiyo

yine kötüydük söylenecek bi şey yok hazırlık maçı falan ama iyi oynamalıydık