Konu
Türkiye İsveç Maçı
07-02-2008, 02:59:51
#17
ManuaL
Misafir
Entegre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zevksiz maçtı. Tribünden çıt çıkmadı
televizyonun sesini kapatıp izlemişsin herhalde bence geçmişteki milli maçlara göre gayet iyiydi. Tümer metin'e pembe tezkere isteyip durdular hatta uzun süre çok güldüm