Konu
Türkiye İsveç Maçı
06-02-2008, 23:02:23
#11
Garavel
Üyeliği durduruldu
Maç çok kötü geçti ya hiç bir zevki yoktu desek yeri var .. Ne isveç ne biz bir şey yapamadık maçta..