• 06-02-2008, 23:00:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Nsl bitti maç beyler izleyen varmı _?
  • 06-02-2008, 23:02:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Maç çok kötü geçti ya hiç bir zevki yoktu desek yeri var .. Ne isveç ne biz bir şey yapamadık maçta..
  • 06-02-2008, 23:19:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Dün Dedim Arakşaa Yeneriz Ama Nafile:s
  • 07-02-2008, 00:18:51
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaten maç gazozunaydı..Gazozlarda nuri alço'dan
  • 07-02-2008, 02:40:43
    #14
    Çok hosuma gitti bu yazin arkadas... özellikle imzana bakinca gülesim geldi alinmak yok saka yapiyorum...
  • 07-02-2008, 02:46:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu Fatih Terim bu takımın başında oldukça işimiz daha çok zor
    Bu akşamda görüldü bu.Sadece şahsi fikrim bu.
    Ayda 135 Milyar maaş alıyor, bişey söylemiyorum...
  • 07-02-2008, 02:55:44
    #16
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fatih hocadan bende emin olmamaya başladım, zaten kızıyordum bir maçla göğe çıkırıp bir maçla yere vuranlara, milli takım için biraz daha özverili olmalı açıkcası, aldığı paranın hakkını vermeli bence, ayda 10 tane cumhurbaşkanı maaşı alıyor.
  • 07-02-2008, 02:59:51
    #17
    Misafir
    Entegre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zevksiz maçtı. Tribünden çıt çıkmadı
    televizyonun sesini kapatıp izlemişsin herhalde bence geçmişteki milli maçlara göre gayet iyiydi. Tümer metin'e pembe tezkere isteyip durdular hatta uzun süre çok güldüm
  • 07-02-2008, 03:59:22
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Fatih Terim bu takımın başında oldukça işimiz daha çok zor
    Bu akşamda görüldü bu.Sadece şahsi fikrim bu.
    Ayda 135 Milyar maaş alıyor, bişey söylemiyorum...
    ulusoy gidiyo az kaldı paraları çarçur etti ama sonunda gidiyo

    yine kötüydük söylenecek bi şey yok hazırlık maçı falan ama iyi oynamalıydık