Buda iyi bir kapak oldu sanırım daha ne kapaklar gelicek bakalım.
Bruma sezonu kapattı
17
●875
- 16-01-2014, 16:12:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bruma geleceğe dönük bir yatırımdı.Bu sene bize ilaç olsun diye alınmadı.Bu sakatlık sadece tecrübe süresini uzatacaktır ki sakatlıkta bir tecrübedir.Ancak ön çapraz bağ bildiğim kadarıyla ciddi bir sakatlık..Ancak yaşı çok genç.Tek üzücü yanı Dünya Kupasına katılamıcak olması.Onun dışında Mancini'nin üzerindeki taraftar tarafından beslenen burumayı oynat baskısı bir sezonda olsa ortadan kalkmış oldu.Bu sakatlığın beraberinde ortaya çıkan "rakip " taraftarların sakatlığa sevinme "acizliğinide" bir yana bırakacak olursak bazı yorumcuların " Galatasaray'ın işine yaradı yabancı kontenjanından "dolayı açıklaması..İşte yabancı kontenjanı bir oyuncunun sakatlanmasına bile işinize geldi dedirtebiliyor.Böyle bir karar böyle sonuçlar verebiliyor..Brumanın maliyetide çok sorun değil zaten Şampiyonlar ligine katılamayan diğer ekibimizden gelmişti parası..
- 16-01-2014, 20:58:39Bana kalırsa hiç alakası yok.Örneğin Ronaldo , bacak kasları çok iyi ve çok hızlı.Bu fazla kas yavaşlatır olayı anca body buildingciler gibi çalışan insanlarda oluşur.Şahsi olarak böyle düşünüyorum.dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2014, 21:04:19Üyeliği durdurulduAma o ronaldoRymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2014, 21:19:01u20 Dünya Kupası yok bu sezon zaten.GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2014, 21:22:26U20den bahseden kim ?musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 16-01-2014, 21:27:14Bruma Portekiz u20 Milli Takımı'nda oynuyor.GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2014, 21:50:36musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee oynasın u20de oynuyor diye a takımda oynayamicak mi bilmiş bilmiş yorum atıyor birde ya
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 17-01-2014, 22:45:12Üyeliği durdurulduBizim icin kotu, futbolcu icin kotu, GS icin iyi olmus. 19 yasinda, 10-13M euro maliyetli bir futbolcunun TR liginin tozunu arttirmasi lazimdi. GSliler hala kendilerini gelecege yatirim vs diye kandirip duruyor, o bolge bos kaliyordu. Isterse 10 yil beklesinler, bu elemandan bisey olmaz, kazigi yedik dedikten sonra bu elemani 3'e 5'e bir avrupa takimina yedirmeye calissalardi, daha iyi olurdu. Eleman sakatlandigi icin sene sonunda buyuk ihtimalle oraya iyi adam alirlar. Keske sakatlanmasaydi, zaten oynayamiyordu, GSlilerde bu elemanda umit var diye takiliyordu, bizim icin super transferdi, neyse insallah erkenden duzerlide, tekrar antremanlara baslar, GS o bolgeye takviye yapmaz.