Bizim icin kotu, futbolcu icin kotu, GS icin iyi olmus. 19 yasinda, 10-13M euro maliyetli bir futbolcunun TR liginin tozunu arttirmasi lazimdi. GSliler hala kendilerini gelecege yatirim vs diye kandirip duruyor, o bolge bos kaliyordu. Isterse 10 yil beklesinler, bu elemandan bisey olmaz, kazigi yedik dedikten sonra bu elemani 3'e 5'e bir avrupa takimina yedirmeye calissalardi, daha iyi olurdu. Eleman sakatlandigi icin sene sonunda buyuk ihtimalle oraya iyi adam alirlar. Keske sakatlanmasaydi, zaten oynayamiyordu, GSlilerde bu elemanda umit var diye takiliyordu, bizim icin super transferdi, neyse insallah erkenden duzerlide, tekrar antremanlara baslar, GS o bolgeye takviye yapmaz.