Bruma geleceğe dönük bir yatırımdı.Bu sene bize ilaç olsun diye alınmadı.Bu sakatlık sadece tecrübe süresini uzatacaktır ki sakatlıkta bir tecrübedir.Ancak ön çapraz bağ bildiğim kadarıyla ciddi bir sakatlık..Ancak yaşı çok genç.Tek üzücü yanı Dünya Kupasına katılamıcak olması.Onun dışında Mancini'nin üzerindeki taraftar tarafından beslenen burumayı oynat baskısı bir sezonda olsa ortadan kalkmış oldu.Bu sakatlığın beraberinde ortaya çıkan "rakip " taraftarların sakatlığa sevinme "acizliğinide" bir yana bırakacak olursak bazı yorumcuların " Galatasaray'ın işine yaradı yabancı kontenjanından "dolayı açıklaması..İşte yabancı kontenjanı bir oyuncunun sakatlanmasına bile işinize geldi dedirtebiliyor.Böyle bir karar böyle sonuçlar verebiliyor..Brumanın maliyetide çok sorun değil zaten Şampiyonlar ligine katılamayan diğer ekibimizden gelmişti parası..