• 12-12-2013, 21:43:32
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bayern bana yakin o gelsin ki maca gideyim statda almanlarin icinde turkiye diye bagirayimmm

    Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
  • 12-12-2013, 22:34:36
    #20
    barça gelsin az messi neymar görelim ya
  • 13-12-2013, 00:48:08
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    barça gelsin az messi neymar görelim ya
    Dimi ya Ronaldo'dan bıktık birazda Neymarı Messiyi görelim
  • 13-12-2013, 02:22:58
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dimi ya Ronaldo'dan bıktık birazda Neymarı Messiyi görelim
    Bayern gelecek gibi hissediyorum ama gelirse de Gs nin tur şansı 0 a yakın olur bu yüzden chelsea yada manu iyidir
  • 13-12-2013, 11:50:28
    #23
    Olaki turu geçtik yine Real Madrid gelirse orayı bombalıyoruz.
    Avrupada her 2-3 maçta bir Real Madridle oynuyoruz sıkıldık yeter başka takım görelim