Bayern bana yakin o gelsin ki maca gideyim statda almanlarin icinde turkiye diye bagirayimmm
Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
Muhtemel Rakiplerimiz
22
●1.015
- 13-12-2013, 00:48:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dimi yaPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ronaldo'dan bıktık birazda Neymarı Messiyi görelim
- 13-12-2013, 02:22:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bayern gelecek gibi hissediyorum ama gelirse de Gs nin tur şansı 0 a yakın olur bu yüzden chelsea yada manu iyidirJane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle