Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dimi ya Ronaldo'dan bıktık birazda Neymarı Messiyi görelim
Bayern gelecek gibi hissediyorum ama gelirse de Gs nin tur şansı 0 a yakın olur bu yüzden chelsea yada manu iyidir