• 12-12-2013, 00:00:23
    #1
    Devler Ligi’nde B Grubu son mücadelesinde Ali Sami Yen Arena’da İtalyan ekibi Juventus’u, takımın Hollandalı yıldızı Wesley Sneijder’in attığı golle 1-0 yenen ve ikinci turu biletini kapan Galatasaray, üst tur rakibini beklemeye başladı. Topladığı 7 puanla grubunu ikinci sırada tamamlayarak üst tura çıkma hakkı kazanan Galatasaray, ikinci turda grup kuralarını ilk sırada tamamlamış takımlardan biriyle eşleşecek. Kupa 1’de grup aşamasını lider tamamlayan ve Galatasaray'ın muhtemel rakipleri arasında olan takımlar:


    İngiltere Premier Lig'in son şampiyonu Manchester United,
    Jose Mourinho'lu Chelsea,
    Kupanın son şampiyonu Bayern Münih,
    Fransız temsilcisi Paris Saint-Germain,
    Arda Turan’lı İspanyol takımı Atletico Madrid,
    Nuri Şahin'li ve İlkay Gündoğan'lı Borussia Dortmund,
    Messi'li Neymar'lı Barcelona.

    Kaynak: Fanatik



    Sizce hanigisi olmalı ?
  • 12-12-2013, 00:24:55
    #2
    Atletico Madrid-Barca-Münih dışında herhangi biri gelebilir. İlk maç deplasmanda olursa ve en fazla tek farklı mağlup olursak, evimizde taraftar desteğiyle turu geçeriz. Ama çok zorlu, stresli bir süreç bizi bekliyor.
  • 12-12-2013, 00:43:07
    #3
    bizim istediğimiz bir takım ama diğer takımların hepsinin tek bir isteği biziz

    üsteki arkadaşın gelmesini istemediklerinden biri gelcek bence. mançıştır gelsin o iyi gibi.
  • 12-12-2013, 00:44:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Manchester United
    Chelsea
    Atletico Madrid

    Sırayla tercihimdir.

    İngilizleri çok severiz onlar gelsin.
  • 12-12-2013, 01:13:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MANU
    Chelsea
    Dortmund

    sırasıyla bunlardan biri gelebilir. Diğerlerinin gelmemesi lazım bence
  • 12-12-2013, 01:22:46
    #6
    Manchester Unt. anket açmış kimi istiyorsunuz? diye
    En son biz varız
  • 12-12-2013, 01:27:38
    #7
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manchester Unt. anket açmış kimi istiyorsunuz? diye
    En son biz varız
    linki var mı
  • 12-12-2013, 01:31:30
    #8
    Benim icime dogan chelsea. Hepsi birbirinden guclu rakipler.

    Mobilden gönderildi
  • 12-12-2013, 01:33:27
    #9
    domates biber bu saatten sonra alayı gider