• 07-09-2013, 23:22:09
    #1
    Ve 2020 Olimpiyatları Tokyo'da.
    Tebrikler Tokyo.
    Maalesef olmadı. Bir dahaki sefere inşaAllah.
  • 07-09-2013, 23:35:19
    #2
    İstanbul'a verilmeyeği bariz ortadaydı.Tesis yok.Altyapı yok.Olimpiyatlarda hiç bir başarımız yok.
    Ayrıca Türkiye'nin durumu ortadayken olimpiyatı istanbul'a vererek riske atamazlardı.
  • 07-09-2013, 23:43:13
    #3
    tokyonun olucagı zaten belliydi
  • 07-09-2013, 23:51:18
    #4
    Tokyo'nun tüm tesisleri hazırdı. Türkiye'nin vaatleri vardı icraat yoktu. Ayrıca bölgenin siyasi hali belli. Zaten u20 Dünya Kupası rezilliğinden sonra Türkiye'ye verilmesi büyük tepki toplardı. (Tarihin en az seyircili u20 Dünya Kupası organizasyonu olmuştu.)
  • 08-09-2013, 00:04:04
    #5
    Turkiye akdeniz Olimpiyatlarini basariyla yapmis bir ülke olarak haketmisti.
    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 08-09-2013, 00:10:21
    #6
    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkiye akdeniz Olimpiyatlarini basariyla yapmis bir ülke olarak haketmisti.
    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Öyle akdeniz oyunlarını başarıyla yaparak olmuyor
  • 08-09-2013, 00:11:01
    #7
    Açıkcası tanıtımda vaatten başka birşey görmedim. Onu yapacağız,bunu edeceğiz.
    Ulaşım sorununu nasıl halledeceksiniz diyor , havaalanı projemiz var 2017 de bitecek deniyor.
  • 08-09-2013, 06:03:24
    #8
    Twitterda okumuştum görünce baya güldüm. Aynen şöyle yazıyordu " Tokyo da bir statdan diğer stada ulaşabilmek 8 dakikaymış, İstanbul'da kadıköyden olimpiyat stadına gitmek 1.5 ay sürüyor "
    Heralde bu esprili tweet halimizi göz önüne seriyordur. Ulaşım yok, yeterli tesis yok, ondan sonra Gezicileri suçla
  • 08-09-2013, 09:23:36
    #9
    PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitterda okumuştum görünce baya güldüm. Aynen şöyle yazıyordu " Tokyo da bir statdan diğer stada ulaşabilmek 8 dakikaymış, İstanbul'da kadıköyden olimpiyat stadına gitmek 1.5 ay sürüyor "
    Heralde bu esprili tweet halimizi göz önüne seriyordur. Ulaşım yok, yeterli tesis yok, ondan sonra Gezicileri suçla
    Siyasete girmeyelim.