İstanbul'a verilmeyeği bariz ortadaydı.Tesis yok.Altyapı yok.Olimpiyatlarda hiç bir başarımız yok.
Ayrıca Türkiye'nin durumu ortadayken olimpiyatı istanbul'a vererek riske atamazlardı.