PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitterda okumuştum görünce baya güldüm. Aynen şöyle yazıyordu " Tokyo da bir statdan diğer stada ulaşabilmek 8 dakikaymış, İstanbul'da kadıköyden olimpiyat stadına gitmek 1.5 ay sürüyor "
Heralde bu esprili tweet halimizi göz önüne seriyordur. Ulaşım yok, yeterli tesis yok, ondan sonra Gezicileri suçla
Siyasete girmeyelim.