• 22-08-2013, 20:57:20
    #1
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Macin 25. Dakikasi 0-0 suan

    Skici bir mac izliyoruz
  • 22-08-2013, 21:00:42
    #2
    Trabzon penaltı kazandı ve attı.
  • 22-08-2013, 21:01:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olcanın defansta oynaması inanılır gibi değil teknik direktörün en yanlış kararlarından biri Beşiktaş maçındada Olcanı orada oynattı.
  • 22-08-2013, 21:12:55
    #4
    31. Dakika penalti adrian 0-1

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 19:02:26 --

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olcanın defansta oynaması inanılır gibi değil teknik direktörün en yanlış kararlarından biri Beşiktaş maçındada Olcanı orada oynattı.
    Zaten eksiklik var orda oynayan celustkayi sattılar kaçınılmaz oldu..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:12:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:03:19 --

    Adrian bi tane atti ama hic kimse anlamadi iptal nedenini hic birsey yoktu
  • 22-08-2013, 21:55:22
    #5
    Ofsayt pozisyonunu kaçırdım, bir kere tekrarını gördüm ama bana ofsayt gibi gelmedi. Yanılıyor da olabilirim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:55:22 -->-> Daha önceki mesaj 21:15:09 --

    TS 2'ledi.
  • 22-08-2013, 21:57:22
    #6
    Konulari karıştırdım henrique 2 oldu
  • 22-08-2013, 21:58:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2-0 ama pek Ümit vermedi bana umarım gelecek haftalarda iyi futbol oynarız.
  • 22-08-2013, 22:13:22
    #8
    Cok yorulmadan kazandik kuralarda baya sansliydik bu sene gruplarda onemli artik
  • 22-08-2013, 22:30:29
    #9
    Artık gruplardayız diyebiliriz.Daha da ileriye bakabilmek için mutlak santrafor gerekiyor.