Ofsayt pozisyonunu kaçırdım, bir kere tekrarını gördüm ama bana ofsayt gibi gelmedi. Yanılıyor da olabilirim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:55:22 -->-> Daha önceki mesaj 21:15:09 --

TS 2'ledi.