31. Dakika penalti adrian 0-1

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 19:02:26 --

Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olcanın defansta oynaması inanılır gibi değil teknik direktörün en yanlış kararlarından biri Beşiktaş maçındada Olcanı orada oynattı.
Zaten eksiklik var orda oynayan celustkayi sattılar kaçınılmaz oldu..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:12:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:03:19 --

Adrian bi tane atti ama hic kimse anlamadi iptal nedenini hic birsey yoktu