• 22-12-2007, 13:29:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelmez deÄŸil, gelse ne yazar.
    gelse ne yazar söliyeyim,

    şu haliyle intere 1 yazıyorsa 2-3 yazar,
    cincona 2 yazıyorsa 3-4 yazar,
    CSK'ya 2 yazıyorsa 3-4 yazar,

    bunlar yazmakla bitmez.sen ortalama ne yazacaklarını bil yeter
  • 22-12-2007, 13:37:33
    #20
    iyidir iyidir.. tsl meÅŸur olur la liga premier league gibi
  • 22-12-2007, 13:44:47
    #21
    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelse ne yazar söliyeyim,

    şu haliyle intere 1 yazıyorsa 2-3 yazar,
    cincona 2 yazıyorsa 3-4 yazar,
    CSK'ya 2 yazıyorsa 3-4 yazar,

    bunlar yazmakla bitmez.sen ortalama ne yazacaklarını bil yeter

    İsmi büyük diye bu hikayeleri yazmaya gerek yok.Ronaldo ne kadardır futbol oynuyor?Oynuyorsa eski performansının kaçta kaçını sergiliyor?

    Her transfer ettiğiniz Brezilyalı Roberto Carlos gibi olacak diye kaide yok.31 yaş çok geç bir yaş değil fakat iyi performans sergilese Milan'da niye kalamıyor?

    Hırslı,genç bir oyuncu alınmalı ne de olsa Fenerbahçe artık Avrupa'da adından iyi bir şekilde söz ettiriyor.Bu etkenlerde etkili olacağı için bahsettiğim oyuncunun alınması daha kolay ki para etkeni mühim değil Fenerbahçe için.
  • 22-12-2007, 22:24:28
    #22
    5 yıl sonra gelir..
  • 22-12-2007, 23:03:34
    #23
    inşallah gelmez...ronaldonun açıkcası fb de iyi şeyler yapacagını pek sanmıyorum.ama adrianı gelse yok demem
  • 22-12-2007, 23:25:22
    #24
    Misafir
    Ronaldo, "An... 22-12-2007 10:29 PM Çok şey yazar
    biri bu şekilde bir rep yolladı tamam gelsin. ronaldo gibi kaprisli futbolcuyu bakalım fener nasıl çekecek. birde brezilya yaşlılar karması gibi oldu bu takım.
  • 22-12-2007, 23:42:19
    #25
    Misafir
    kıskançlıktan gelir ama yaşlı denilmiyor ki bence formu düşüşte eski formunu mumla arayan sakatlıklarla başı dertte olan isim yapmış futbolcular yerine bir crouch bir carew gibi oynayan formunu yükselten genç yıllarca hizmet verilecek adam alınsın diye söyleniyordur.. tabi kıskançlıktan söyleyenlerde olur da yıllarca hep 30undan sonra geldi futbolcular artık alex gibi delgado gibi genç yaşta gelsinler bizde çocukluklarını görelim istiyoruz
  • 23-12-2007, 01:11:31
    #26
    istenirse alınmayacak birisi değil ama bize şampiyonlar liginde oynatabileceğimiz birisi lazım
  • 23-12-2007, 13:31:58
    #27
    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldo, "An... 22-12-2007 10:29 PM Çok şey yazar
    biri bu şekilde bir rep yolladı tamam gelsin. ronaldo gibi kaprisli futbolcuyu bakalım fener nasıl çekecek. birde brezilya yaşlılar karması gibi oldu bu takım.
    Edit: Söylenecek çok şey var aslında.