Ronaldo, "An meselesi!"
36
●2.459
- 23-12-2007, 19:22:17Misafirhe gülüm tabi... carlos a yaşlı ve fazla oynamaz dedik ama formda. katkısı olsa olsa 1-2 yıl daha. ronaldo dediğin adam ise formdan düşmüş hantallaşmış bir futbolcu. bu futbolcudan bu saatten sonra kimseye fayda gelmez. inter diyince de aklınıza hep 1-0 gelir 3-0 gelmez dimivolkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2007, 20:04:39Fenerbahçe'nin yaptığı transferler Galatasaraylılara neden bu kadar batıyor ? Adam yaşlıysa, hantalsa bu Fenerbahçe'yi ilgilendirir. Bizim transfer edeceğimiz Ronaldo'yu eleştireceğinize kendi takımınızdaki bazı futbolculara bir bakın.salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakın bu Fenerbahçe düşmanlığını boş işler bunlar. Kimseye birşey kazandırmaz. - 23-12-2007, 20:41:13Alex de Souza ve Roberto Carlos transferlerinde de böyle söylemişmiydin ?Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2007, 00:29:10turkish kebap and baklava saolsunChaWusH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle