Konu
Ronaldo, "An meselesi!"
22-12-2007, 23:03:34
#23
fatihbaz
inşallah gelmez...ronaldonun açıkcası fb de iyi şeyler yapacagını pek sanmıyorum.ama adrianı gelse yok demem