• 15-05-2013, 16:46:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    Arsenal sitesinden açıkladı Emirates Cup’a katılıyoruz. Ağustos 3 ve 4 tarihlerinde. Porto ile oynayacağız sonra Arsenal ile oynayacağız.

    http://www.arsenal.com/news/news-arc...or-summer-2013
  • 15-05-2013, 16:58:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel olmuş çağırılmamız 2 gün futbol şöleni
  • 15-05-2013, 17:55:15
    #3
    Birçok organizasyondan, takımdan teklif geliyor diyorlardı. Aslında bir de uzak doğu ve ABD'de katılmak iyi olur. Oralardan da hayranlarımız olur belki.
  • 15-05-2013, 18:53:32
    #4
    Sistem eleme usulumu yoksa herkes maç yapıp en çok puan toplayanmı kupayı alıyor.
  • 15-05-2013, 19:19:46
    #5
    Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem eleme usulumu yoksa herkes maç yapıp en çok puan toplayanmı kupayı alıyor.
    Herkes toplamda 2 maç yapıyor. Örneğin; biz Porto ve Arsenal ile oynayacağız, Napoli ile oynamayacağız. Galibiyetler 3 puan, beraberlikler 1 puan, atılan her gol de 1 puan olarak değerlendiriliyor. En çok puan toplayan 1. oluyor. Örneğin; 1 galibiyet, 1 beraberlik alan; 4 gol atıp, 1 gol yiyen bir takım 3+1+4=8 puan almış oluyor.

    Ekleme: Vikipedi'de yer alıyormuş. Oraya bakarak da bilgi alabilirsiniz.
  • 15-05-2013, 19:45:47
    #6
    Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes toplamda 2 maç yapıyor. Örneğin; biz Porto ve Arsenal ile oynayacağız, Napoli ile oynamayacağız. Galibiyetler 3 puan, beraberlikler 1 puan, atılan her gol de 1 puan olarak değerlendiriliyor. En çok puan toplayan 1. oluyor. Örneğin; 1 galibiyet, 1 beraberlik alan; 4 gol atıp, 1 gol yiyen bir takım 3+1+4=8 puan almış oluyor.

    Ekleme: Vikipedi'de yer alıyormuş. Oraya bakarak da bilgi alabilirsiniz.
    Evet tuaf bir turnuva arsenal çakallık yapmış portoyla karşılaşmayacak
  • 15-05-2013, 20:04:51
    #7
    Şifresiz düzgünce izleyebilceğimiz bir Türk kanalıda maçları verse on numara olur ama kesin d-smart verir
  • 15-05-2013, 20:11:00
    #8
    Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet tuaf bir turnuva arsenal çakallık yapmış portoyla karşılaşmayacak
    Wenger paşa ne derse o! ))

    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifresiz düzgünce izleyebilceğimiz bir Türk kanalıda maçları verse on numara olur ama kesin d-smart verir
    Azeri kardeşlerimiz bir kıyak geçer belki.
  • 15-05-2013, 20:14:06
    #9
    Yakışır