Arsenal sitesinden açıkladı Emirates Cup’a katılıyoruz. Ağustos 3 ve 4 tarihlerinde. Porto ile oynayacağız sonra Arsenal ile oynayacağız.

http://www.arsenal.com/news/news-arc...or-summer-2013