Herkes toplamda 2 maç yapıyor. Örneğin; biz Porto ve Arsenal ile oynayacağız, Napoli ile oynamayacağız. Galibiyetler 3 puan, beraberlikler 1 puan, atılan her gol de 1 puan olarak değerlendiriliyor. En çok puan toplayan 1. oluyor. Örneğin; 1 galibiyet, 1 beraberlik alan; 4 gol atıp, 1 gol yiyen bir takım 3+1+4=8 puan almış oluyor.
Ekleme: Vikipedi'de yer
alıyormuş. Oraya bakarak da bilgi alabilirsiniz.
Evet tuaf bir turnuva arsenal çakallık yapmış portoyla karşılaşmayacak