• 02-01-2014, 00:43:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Acele bir şekilde Ekşisözlük tanıtım yazısı alacağım. Bir kaç arkadaşa yazdım fakat yanıt alamadım. Konularda genelde bir kaç sözlüğe 15 Tl gibi bir fiyat çekilmiş. Sadece Ekşi için 15 TL verebilirim. Mümkünse hemen halledebilecek bir arkadaş ulaşsın. Ödeme Şans oyunları. (Ayrıca yazar Akp'li olmamalı)
  • 02-01-2014, 01:19:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acele bir şekilde Ekşisözlük tanıtım yazısı alacağım. Bir kaç arkadaşa yazdım fakat yanıt alamadım. Konularda genelde bir kaç sözlüğe 15 Tl gibi bir fiyat çekilmiş. Sadece Ekşi için 15 TL verebilirim. Mümkünse hemen halledebilecek bir arkadaş ulaşsın. Ödeme Şans oyunları. (Ayrıca yazar Akp'li olmamalı)
    (Ayrıca yazar Akp'li olmamalı) Konuyu report ettim. Siyaset yapacaksanız yeri burası değil. Lütfen laf atarak cevap vermeyin, siz böyle yaparsanız yarın bir gün başka biriside konu açar Chp liler hariç, bdp liler bu konuya girmesin, Mhp li olan benle ticaret yapmasın diye konu açar. BU forum varolduğundan beri tarafsız olmuştur, bu forum hiç bir siyasi görüşün tekelinde değil.
  • 02-01-2014, 01:21:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sosyalseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Ayrıca yazar Akp'li olmamalı) Konuyu report ettim. Siyaset yapacaksanız yeri burası değil. Lütfen laf atarak cevap vermeyin, siz böyle yaparsanız yarın bir gün başka biriside konu açar Chp liler hariç, bdp liler bu konuya girmesin, Mhp li olan benle ticaret yapmasın diye konu açar. BU forum varolduğundan beri tarafsız olmuştur, bu forum hiç bir siyasi görüşün tekelinde değil.
    İyide siyaseti buraya karıştırmıyorum ki güzel kardeşim. Hani açmak istediğim başlık bu yönde olduğu için ayrıca not düştüm. Yoksa o partiyi sevmiyorum, onlarla çalışmam tarzında bir düşüncem yok.

    Yanlış anlaşıldığımı sanıyorum veya ben yanlış aktarmış olabilirim.
  • 02-01-2014, 01:25:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben yanlış anladıysam ben özür dilerim hocam. Şunuda çok samimi ekliyim bahsi geçen partiye oy vermedim.
  • 02-01-2014, 01:27:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sosyalseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yanlış anladıysam ben özür dilerim hocam. Şunuda çok samimi ekliyim bahsi geçen partiye oy vermedim.
    Rica ederim hocam. Bir arkadaşla anlaştık. Yazı alındı. Herkese teşekkürler.