sosyalseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yanlış anladıysam ben özür dilerim hocam. Şunuda çok samimi ekliyim bahsi geçen partiye oy vermedim.
Rica ederim hocam. Bir arkadaşla anlaştık. Yazı alındı. Herkese teşekkürler.