(Ayrıca yazar Akp'li olmamalı) Konuyu report ettim. Siyaset yapacaksanız yeri burası değil. Lütfen laf atarak cevap vermeyin, siz böyle yaparsanız yarın bir gün başka biriside konu açar Chp liler hariç, bdp liler bu konuya girmesin, Mhp li olan benle ticaret yapmasın diye konu açar. BU forum varolduğundan beri tarafsız olmuştur, bu forum hiç bir siyasi görüşün tekelinde değil.
İyide siyaseti buraya karıştırmıyorum ki güzel kardeşim. Hani açmak istediğim başlık bu yönde olduğu için ayrıca not düştüm. Yoksa o partiyi sevmiyorum, onlarla çalışmam tarzında bir düşüncem yok.
Yanlış anlaşıldığımı sanıyorum veya ben yanlış aktarmış olabilirim.