Merhabalar kurumsal şirketim için 0850 numara alacağım fakat, hiç bir bilgim yok. Ne kadar ücretle alınıyor, arama ücretleri ne kadar. Hangi kurumdan hangi belgeler ile alınıyor, Ayrıca hat vb kablo çekiliyor mu?. İnternet üzerinden mi çalışıyor.
Bilen kişinin yardımını bekliyorum, saygılarımla.
0850 Telefon Nasıl Alınır?
38
●18.369
- 03-10-2012, 11:41:54
- 03-10-2012, 11:45:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.www.netgsm.com.tr kayıt ardından operatör size ulaşacaktır.
Not: herhangi bir açılış bedeli, aylık ücret vs. bulunmamakta. - 03-10-2012, 11:47:46Üyeliği durdurulduBu numaraları sadece kurumsal firmalarmı alabiliyor arkadaşlar ?
Yani vergi ödememiz tabelamız mı olması gerekiyor illahaki . - 03-10-2012, 11:49:20Numara tahsisi ücretsizdir.
Kontür sistemi ile çalışmaktadır.
Bireysel ve Kurumsal olmak üzere 2 çeşit başvuru tipi vardır. Ve bunlara göre belge istenmektedir.
Önce numara tahsisi ardından 15 gün içinde belge gönderebilirsiniz.
Web siteleri aracılığı ile görüşme yapabileceğiniz gibi, bilgisayarınıza kuracağınız programlar yada voip telefon aracılığı ile de görüşme sağlayabilirsiniz.
Yada Voip Gateway ile analog telefonu voip telefon gibi kullanabilirsiniz. Voip gateway'in 85 tl bir seferlik ücreti mevcuttur.
Türkiye
» Sabit Telefonlari : 5 krş (2,27 cent)
» Cep Telefonlari : 9 krş (4,09 cent)
» Netgsm yönüne ücretsiz. - 03-10-2012, 11:50:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hyr oyle bı olay yok herkez akablyor kayt yaptrtyorsun ve bı paket secyorsun.GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2012, 13:19:59Üyeliği durdurulduPeki pc'ye bir program mı yükleyecez, kullanmak için ayrıca eğer kapalı olursa pc telefonda mı kapanacak.EmreDeveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2012, 13:23:37Bu adresten telefon görüşmesini nasıl yapabileceğiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.yigit0can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.netgsm.com/telefon/nasil_...ullanilir.html
Aşağıdaki şekilde de yönlendirme yapabilirsiniz.
- 03-10-2012, 13:25:20Üyeliği durdurulduBüyüksün, PATRONEmreDeveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Peki telefonu arayınca operatör koyabiliyor muyuz? Yani "Müşteri hizmetleri departmanı şu anda yoğun daha sonra deneyiniz" Vb gibi. Ses kaydı.
