• 13-10-2012, 21:22:43
    #28
    arkadaşlar bu 0850'li hattı normal cep telefonuna yönlendirebiliyor muyuz? eğer yönlendirebiliyorsak 2 tane alacağım.
  • 15-10-2012, 12:56:23
    #29
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu 0850'li hattı normal cep telefonuna yönlendirebiliyor muyuz? eğer yönlendirebiliyorsak 2 tane alacağım.
    Saniye veya dakika bazlı yönlendirme ücretini ödediğiniz taktirde, tabi kide yönlendirilebilir.
  • 15-10-2012, 23:59:19
    #30
    Merhaba Arkadaşlar, r10 daki konumuzu takip ederek merak ettiğiniz çoğu soruya cevap bulabileceksiniz. aynı zamanda web sitemizden ücretsiz istediğiniz numara tahsisini yapabilir hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...yin-gorun.html
  • 22-02-2016, 17:00:10
    #31
    EkoGSM'in ücretsiz 0850 numara kampanyası devam etmektedir.

    www.ekogsm.com üzerinden ücretsiz numaranızı hemen alabilirsiniz.

    Numara alımı, çağrı alımı ve çağrı yönlendirme tamamen ÜCRETSİZ dir.
  • 04-03-2016, 14:20:18
    #32
    Ben de aldım kullanıyorum şimdi.

    edit:

    bugün bu konu hakkında 0850'nın ne olduğunu ve nasıl alınacağını yazıp elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.

    http://www.kadirdurukan.com/0850-num...-nasil-alinir/
  • 04-03-2016, 19:07:00
    #33
    NETGSM çok iyi bir firmadır. Birde bulutfon var netinternet in.
  • 30-03-2016, 12:53:16
    #34
    cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EkoGSM'in ücretsiz 0850 numara kampanyası devam etmektedir.

    www.ekogsm.com üzerinden ücretsiz numaranızı hemen alabilirsiniz.

    Numara alımı, çağrı alımı ve çağrı yönlendirme tamamen ÜCRETSİZ dir.
    Sanırım netgsm bayisisiniz aklımdaki soruları giderince bizde müşterilerimiz için bikaç hat almayı düşünüyoruz, acaba hatları sizden alınca size mi bağımlı oluyoruz yoksa netgsm firmasına mı? yani diyelim ilerde siz bayilği bırakırsanız hosting misali numaralarımız patlarmı? sonra kiminle iletişime geçeceğiz?muhatabımız kim olacak?ve bir kişi birden fazla hat alabiliyormu ve vergi levhası gerekiyor mu?
  • 30-03-2016, 13:00:46
    #35
    Harranli_Emine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım netgsm bayisisiniz aklımdaki soruları giderince bizde müşterilerimiz için bikaç hat almayı düşünüyoruz, acaba hatları sizden alınca size mi bağımlı oluyoruz yoksa netgsm firmasına mı? yani diyelim ilerde siz bayilği bırakırsanız hosting misali numaralarımız patlarmı? sonra kiminle iletişime geçeceğiz?muhatabımız kim olacak?ve bir kişi birden fazla hat alabiliyormu ve vergi levhası gerekiyor mu?
    Sorduğunuz soruların tümü defalarca yanıtlandı fakat bir kez daha yanıtlayayım.

    Biz sadece bayiyiz, yani satış yapmakla mükellefiz. Yarın biz ölsek bile siz NetGSM müşterisisiniz. Bizimle bağlantınız yok, biz satışlarımız üzerinden komisyon alıyoruz.

    Bir kişi birden fazla numara alabilir, her numara için ayrıca form doldurmalıdır.

    Bireysel de alabilirsiniz, kurumsal da.
  • 30-03-2016, 13:50:13
    #36
    cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorduğunuz soruların tümü defalarca yanıtlandı fakat bir kez daha yanıtlayayım.

    Biz sadece bayiyiz, yani satış yapmakla mükellefiz. Yarın biz ölsek bile siz NetGSM müşterisisiniz. Bizimle bağlantınız yok, biz satışlarımız üzerinden komisyon alıyoruz.

    Bir kişi birden fazla numara alabilir, her numara için ayrıca form doldurmalıdır.

    Bireysel de alabilirsiniz, kurumsal da.
    yanıt için teşekkür ederim ayrıca konuyu baştan sonra tekrar inceledim göremedim sorduğum soruları defalarca nerede yanıtlanıdız?