GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu numaraları sadece kurumsal firmalarmı alabiliyor arkadaşlar ?
Yani vergi ödememiz tabelamız mı olması gerekiyor illahaki .
Hyr oyle bı olay yok herkez akablyor kayt yaptrtyorsun ve bı paket secyorsun.