Anket Codex mi Claude Code mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 81
Codex mi Claude Code mu?
Codex
%32,10 (26 Oy)
Claude Code
%67,90 (55 Oy)
  • 24-06-2026, 19:22:12
    #1
    Merhabalar,

    Son zamanlarda AI destekli kodlama araçları ciddi şekilde gelişti.
    Özellikle Codex ve Claude Code tarafında agent mantığı, dosya düzenleme, hata çözme, refactor, test yazma ve proje analizi gibi konularda ciddi rekabet var.
    Sizce proje geliştirirken hangisi daha başarılı?
  • 24-06-2026, 19:24:45
    #2
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Codex hiç kullanmadım claude bu işin zirvesi.
    Herkes bütçesine göre kullanıyor. Codex ucuz ve limiti az. Yüksek limitli talepler claude tarafına giriyor.
  • 24-06-2026, 19:25:02
    #3
    Claude Code elbette.
  • 24-06-2026, 19:26:23
    #4
    Bu biraz yaptığın işin ne olduğu ve ne kadar bütçe ayırabildiğinle alakalı. codexde bi tık tırmalayarak 1tlye yaptığın işi claude da 3 4x e yapıyorsun maaliyet olarak. para önemli değilse açık ara claude
  • 24-06-2026, 19:26:45
    #5
    Claude code kesinlikle android üzerinden alırsanız pro planı 800 küsüre geliyor.
  • 24-06-2026, 19:29:45
    #6
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Codex hiç kullanmadım claude bu işin zirvesi.
    Herkes bütçesine göre kullanıyor. Codex ucuz ve limiti az. Yüksek limitli talepler claude tarafına giriyor.
    Codex 20X kullanıyorum Claude ile aynı ücrete sahip. Ucuz olan nedir hocam
  • 24-06-2026, 19:31:01
    #7
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Codex 20X kullanıyorum Claude ile aynı ücrete sahip. Ucuz olan nedir hocam
    Memnun musunuz hocam, neden claude code yerine codex'i tercih ettiniz?
  • 24-06-2026, 19:32:29
    #8
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude code kesinlikle android üzerinden alırsanız pro planı 800 küsüre geliyor.
    Nasıl oluyor hocam?
  • 24-06-2026, 19:33:25
    #9
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl oluyor hocam?
    Claude uygulamasını indirin hocam telefona pro planı oradan satın alırsanız 20 dolardan daha uyguna geliyor, hala devam ediyor mu bilmiyorum.