Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Codex 20X kullanıyorum Claude ile aynı ücrete sahip. Ucuz olan nedir hocam
Memnun musunuz hocam, neden claude code yerine codex'i tercih ettiniz?