Anket Codex mi Claude Code mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 83
Codex mi Claude Code mu?
Codex
%31,33 (26 Oy)
Claude Code
%68,67 (57 Oy)
  • 24-06-2026, 23:38:31
    #19
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynağınız nedir ? Codex 20x de limitin bittiğini görmüyorum bile. Bir proje için yüklediğim 300dolar bakiye su gibi eridi gitti.
    Api kullanımları günlük kullanım için tavsiye edilmez. Çok agresif kullanım sağlar.
    Kaynak biziz 2 senedir claude api satıyoruz. 300 dolar 1 günde biter Cursor'da örneğin. Bizden alınan apilerde bitmez aylık sabit fiyattır. Günlük 2500 isteğe kadar limit var. Verdiğim bilgiler buna yöneliktir.
  • Dün, 00:35:09
    #20
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak biziz 2 senedir claude api satıyoruz. 300 dolar 1 günde biter Cursor'da örneğin. Bizden alınan apilerde bitmez aylık sabit fiyattır. Günlük 2500 isteğe kadar limit var. Verdiğim bilgiler buna yöneliktir.
    Sizden ondan bundan aldığım farketmez. Ben resmi apisini kullandım deli gibi token yiyor. Bahsettiğiniz kadar düşük api ücreti çıkıyorsa zaten arkaplanda o bağlam pencereleri kıstlanmıştır. Bu da 4.8 diye aldığınız apiyi işe yaramaz hale getiriyor. Birçok api denedim hiçbir orijinal claude api veya openai endpoint microsoft api gibi değil bariz şekilde daha kalitesiz.
  • Dün, 01:41:55
    #21
    Gold üye
    Cursor hepsinden iyi bana göre. Bir kere ide konusunda tamamen rakipsiz. Yazılımdan anlıyorsan diğerleriyle mvp çıkar sonra cursor ile geliştir her şeyine hakim hissettiriyor. ama auto moduna da limit koydukları için mecbur alternatifleri denemek zorunda kaldım. Codex’e karşı ön yargılarım vardı onu kırdım gayet başarılı bence. Claude overrated olmasa da abartıldığı kadar değil kesinlikle.
  • Dün, 01:59:11
    #22
    Claude + Codex akar.. Ama çoğunluk Claude.. Bir de iş yapış şeklinize bağlı tabii bir nevi...
  • Dün, 02:01:59
    #23
    Claude code tabiki
  • Dün, 02:14:04
    #24
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden ondan bundan aldığım farketmez. Ben resmi apisini kullandım deli gibi token yiyor. Bahsettiğiniz kadar düşük api ücreti çıkıyorsa zaten arkaplanda o bağlam pencereleri kıstlanmıştır. Bu da 4.8 diye aldığınız apiyi işe yaramaz hale getiriyor. Birçok api denedim hiçbir orijinal claude api veya openai endpoint microsoft api gibi değil bariz şekilde daha kalitesiz.
    Kalitesiz olduğunu kullanan herkes biliyor zaten gizli bir bilgi değil. Gateaway sunucu var karşınızda.

    Ve satarken de zaten belirtiyoruz bütçeniz varsa cursor alın çok daha verimlidir, claude'un kendisinden alırsanız daha hızlı ve verimlidir diye. Bu durum apinin işlevsiz halde olduğunu kanıtlamaz. Claude olmadığını da kanıtlamaz. Claude apiyi size Amazon Kiro da sağlıyor Antigravity de sağlıyor hepsi aynı performansta mı??

    Bu apileri yüzlerce kişi türkiyede, milyonlarca da yurtdışında kullanıyor ve proje üretiyor. Kimin bütçesi neye yeterse onu alır kullanır bu kadar basit olay.
  • Dün, 12:21:39
    #25
    codex ve claude kullanmış olarak claude hız istikrar ve doğru karar alma
  • Dün, 14:16:57
    #26
    gpt 5.6 yakında çıkıyor zaten o cıkınca bircok kisi codexe geçer yeni modelde frontend sorununu çözdükleri söyleniyor.
  • Dün, 14:39:15
    #27
    Yazılım Uzmanı
    Claude ve codex candır. Cursor ve gemini var ama hiç kullanmıyorum, abonelikleri yenilemeyeceğim.